Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2019 09:29 - Истинска поезия
Автор: valeska Категория: Изкуство   
Прочетен: 1924 Коментари: 9 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Когато изпитваме ярки чувства, гледайки черно-бели снимки, това означава, че те са направени много талантливо и са уловили моментите, които засягат струните на душата ни. Именно това прави обикновените снимки шедьоври…

image

image

image

image

image

image

image




Тагове:   изкуство,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - ти..па що сложи..модерация../кой ли те търси?
28.09.2019 10:27
или,да не ти разваля комфорта
на Еуфорията /на..менталната фрагментация)))
сорри,държиш се неадекватно инфантилнио, затва ви бъркам с тонсУна
гепи 6...имаш ли профи апарат..гледам ,че си...маняк..
цитирай
2. valeska - 1.
28.09.2019 10:38
Сложих я заради такива като теб! Сега съм я махнала... ти не си желана тук, юлия!
цитирай
3. natali60 - Майсторство
29.09.2019 10:27
и поезия - хубави снимки!
цитирай
4. valeska - Благодаря, Натали!
29.09.2019 17:27
natali60 написа:
и поезия - хубави снимки!

цитирай
5. tonsun - Вал! Трябва да подчертаеш, че ...
29.09.2019 23:00
Вал!
Трябва да подчертаеш, че засягат струни в душата, само ако... имаш Душа. :)
Някои показват, че имат единствено.. голяма уста и много объркано мозъчно съдържимо;)

Прекрасни снимки. Цветовете не са нужни, за да усетиш настроението, когато притежаваш способността да усещаш невидимото (mm) (bow)
цитирай
6. lexparsy - Насладих се на снимките, и съм съ...
30.09.2019 11:44
Насладих се на снимките, и съм съгласен с мнението ти за Нюансите на Сивото.
Освен филмите на Куросава и подражатели, се сетих за една приятелка, която като фотограф правеше само черно-бели портрети, с много търсене на позата, но и с много фотографско ретуширане...
Ще издам че тази картина на профила ми е нейна черно-бяла снимка, (от края на 80-те някъде ) която аз поръчах да нарисуват така... (Картината ми откраднаха, ако я видите, купете ми я :-)))

За информация само се сетих. Преди години, когато трябваше да продам скъпа картина, от Франция ми изискаха черно бяла снимка с висока резолюция... Ами защото компютъра анализирайки нюансите на сивото, може да определи не само цвета, но и дали боите са от тази епоха... Понимаем ли?
:-)))
Лекс
цитирай
7. valeska - Благодаря, Тонсън! Радвам се да те видя отново!
30.09.2019 20:10
tonsun написа:
Вал!
Трябва да подчертаеш, че засягат струни в душата, само ако... имаш Душа. :)
Някои показват, че имат единствено.. голяма уста и много объркано мозъчно съдържимо;)

Прекрасни снимки. Цветовете не са нужни, за да усетиш настроението, когато притежаваш способността да усещаш невидимото (mm) (bow)

цитирай
8. valeska - http://picbg.net/u/74280/59030/885478.jpg
30.09.2019 20:15
lexparsy написа:
Насладих се на снимките, и съм съгласен с мнението ти за Нюансите на Сивото.
Освен филмите на Куросава и подражатели, се сетих за една приятелка, която като фотограф правеше само черно-бели портрети, с много търсене на позата, но и с много фотографско ретуширане...
Ще издам че тази картина на профила ми е нейна черно-бяла снимка, (от края на 80-те някъде ) която аз поръчах да нарисуват така... (Картината ми откраднаха, ако я видите, купете ми я :-)))

За информация само се сетих. Преди години, когато трябваше да продам скъпа картина, от Франция ми изискаха черно бяла снимка с висока резолюция... Ами защото компютъра анализирайки нюансите на сивото, може да определи не само цвета, но и дали боите са от тази епоха... Понимаем ли?
:-)))
Лекс

И аз имам чернобяла снимка от тинейджърските години. Ще се опитам да я нарисувам и да си направя портрет..:)))
цитирай
9. krumbelosvet - !
03.10.2019 07:57
!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valeska
Категория: Музика
Прочетен: 877292
Постинги: 530
Коментари: 4780
Гласове: 23192
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031