Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 19:54 - ЗАЕБИН - Води до отпускане на напрежението
Автор: aidasv Категория: Забавление   
Прочетен: 2837 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 31.03.2013 17:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image
Един човек имал проблеми с това,че имал навика след няколко думи все да казва”Да *ба”.Влязъл в един хранителен магазин и казал на продавачката:
-Госпожо, да е *ба, дайте ми едно пиле да *ба.Продавачката се възмутила и се развикала:
-Ама господине,какви глупости говорите?
Клиентът пак се опитал да си купи пиле:
-Госпожо, да *ба, аз не искам вас да *ба,искам само едно пиле да *ба!
Продавачката викнала полицай.Клиентът започнал и на него да обяснява:
-Господин полицай,да *ба, аз казах на продавачката да *ба, да ми даде едно пиле да *ба,а тя си помисли,че искам нея да *ба и накрая извика вас да *ба.
Полицаят се ядосал и извикал:
-Седнете, господине!
-Аз мога и прав да *ба!-отвърнал човекът.


image

Влиза маскиран мъж с голяма пушка в ръка в банка за сперма.
- Всички на земята с ръце на тила! Това е обир!
- Но господине това е банка за сперма, не е истинска банка!
- Не ме интересува! Веднага да дойде главната лаборантка с всичкия материал!
Идва главната лаборантка и носи поискания материал.
- Пий !
- Ама господине...
- КАЗАХ ПИЙ!
Насилила се тя и изпила колкото поискал мъжа.
Тогава той свалил маската и казал:
- Видя ли бе, Гинче!
Няма нищо страшно! А пък в къщи не искаш!
В касата на университет влиза студент и казва:
- Искам да си платя семестиалната такса.
- 1200лв. - отговаря любезно служителката.
- Ама, как? Аз съм държавна поръчка!
- Абе, момче, то държава няма - ти държавна поръчка!
Жена се буди през нощта и чува плач от кухнята.
Влиза и вижда мъжа си на пода реве:
- Какво ти е скъпи?
Мъжът:
- Ти помниш ли, преди 20 години, на тази дата баща ти ни хвана да се любим?
- Помня.
- И ми каза: "А сега мойто момче или се жениш за дъщеря ми, или 20 годинки в затвора не ти мърдат"
- Помня!-казала жената.
- Ами, днес вече щях да излизам!!!


         image

Бабичка продава ябълки на пазара. От време на време подвиква:
- Ябълки от Чернобил!Ябълки­ от Чернобил...
Един човек я пита:
- Абе, бабе, ти луда ли си с тия ябълки от Чернобил? Кой ще ти ги купи?
- А-а-а, купуват, чедо, купуват. Я за тъща, я за свекърва..

                                image
Баща изпраща сина си на курорт. Синът за първи път ще ходи на море. Пристигнали от село до ЖП гарата и бащата дава напътствия на сина.
- И, сине, много да внимаваш там.
- Защо, тате?
- Ти не знаеш там на морето какви могат да бъдат жените.
- Какви, тате?
- Много коварни. Ако много не внимаваш, ще вземеш да донесеш някоя зараза вкъщи. Ще заразиш жена си. А тя - мене. А аз без да знам ще заразя и майка ти. А ти я знаеш майка ти каква е. Ще измре цялото село...
       




Тагове:   забавление,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aidasv
Категория: Други
Прочетен: 3012387
Постинги: 1607
Коментари: 1245
Гласове: 22779