Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2022 09:24 - Тео Ушев: Как така от хилядите ми познати само българи желаят „да пукна“?
Автор: valeska Категория: Музика   
Прочетен: 7632 Коментари: 14 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Това написа в профила си във Фейсбук световноизвестният аниматор Теодор Ушев.

Как така се случва, че от всичките ми, хиляди познати, някои от които и ваксиноскептици, само българи ме проклинат, желаят ми "да пукна", злорадстват, че съм бил ваксиниран, пък съм се заразил (за това как и защо, ще пиша щом се оправя), назидават, злорадстват, поучават?

„Нова година е, обичайте се и се чувствайте късметлии, ако може да прегърнете семействата си. Но в такива моменти, се броят и приятелите - благодаря ви, на всички, за подкрепата! Щастлива Нова година да имате, на всички, бъдете здрави! И знаете - ваксинирайте се!“, добавя в поста си Ушев.

И тук "една жена каза", че ваксинираните ще умрем слeд 5 години... Затова нека да изживеем тези 5 години на макс, приятели!



Тагове:   истории,


Гласувай:
16



1. katan - Манталитет...
02.01.2022 11:18
Добър урок от Тео Ушев.

За много повече от 5 години на всички!
цитирай
2. tera - Оная жена я знам, даже май са две, най-лудите, де :)
02.01.2022 11:25
Заради тези кукундрели ми изтриха два поста и сега пиша на английски. :)))

Както рекъл шопът - "Ти ми дай пържоли и ракия, па ме чекай да Умрем!" Това за здравословния начин на живот.

Така, че и с ваксините щъ съ опрайм. Дано са живи "пророците" да дочакат да видят, как ще пукнат тези, на които им предричат.

На мен ми го пожелават от бая време тука и много ме мотивират. Живея си с кеф, даже по-голям от преди да им оборя прогнозите! :) Даже един Доктор ми го пожела в разрез с Хипократ, да се чудиш що за доктор е. А морските сополи ми го прогнозираха на Лични безброй пъти.

Народопсихология, какво да се прави, тръгнал Тео Ушев да им се впряга, айде у лево и си бий една бустерна напук на душманите. :)))

цитирай
3. mt46 - Недоумявам!
02.01.2022 11:56
Как може сред българите да има толкова злобари! Нали уж сме били благороден народ, най-древният и славният на Земята?...
цитирай
4. valeska - ---
02.01.2022 12:30
Ще излезе, че проф. Христов е прав за онези 80 процента..
цитирай
5. dobrodan - До пет години ще излязат още мноого вируси :).
02.01.2022 13:33
А сега, следната картинка. Семейство от 4 човека. Разболяват се всички, умира само един.
Естествено, неваксинираният. Другите го преболедуват без особено изявени симптоми.
цитирай
6. valeska - Да, Катан! Мислех да не засягам повече тази тема.
02.01.2022 19:24
katan написа:
Добър урок от Тео Ушев.

За много повече от 5 години на всички!

Част от хората дори се отвратиха от темата за коронавируса и просто спряха да се информират, за да не бъдат заливани от смърти и усложнения.

цитирай
7. valeska - Гуруто на госпожата те е наклеветил, той много държи на нея!:)))
02.01.2022 19:27
tera написа:
Заради тези кукундрели ми изтриха два поста и сега пиша на английски. :)))

Както рекъл шопът - "Ти ми дай пържоли и ракия, па ме чекай да Умрем!" Това за здравословния начин на живот.

Така, че и с ваксините щъ съ опрайм. Дано са живи "пророците" да дочакат да видят, как ще пукнат тези, на които им предричат.

На мен ми го пожелават от бая време тука и много ме мотивират. Живея си с кеф, даже по-голям от преди да им оборя прогнозите! :) Даже един Доктор ми го пожела в разрез с Хипократ, да се чудиш що за доктор е. А морските сополи ми го прогнозираха на Лични безброй пъти.

Народопсихология, какво да се прави, тръгнал Тео Ушев да им се впряга, айде у лево и си бий една бустерна напук на душманите. :)))


цитирай
8. valeska - Българинът си е скептик и това е манталитет. Но ако е и неграмотен, става страшно!
02.01.2022 19:29
mt46 написа:
Как може сред българите да има толкова злобари! Нали уж сме били благороден народ, най-древният и славният на Земята?...

цитирай
9. valeska - За много години, Добродане!
02.01.2022 19:31
dobrodan написа:
А сега, следната картинка. Семейство от 4 човека. Разболяват се всички, умира само един.
Естествено, неваксинираният. Другите го преболедуват без особено изявени симптоми.

И глухите разбраха какво казваш в коментара си, но не и антифаксърите!
цитирай
10. tera - Много важно като ме е наклеветил. :)
02.01.2022 20:43
А кой е гурото все пак да се осведомя?

цитирай
11. valeska - Недоволният недоволен
02.01.2022 20:46
tera написа:
А кой е гурото все пак да се осведомя?


цитирай
12. notfun - :)))) мили Дами, бъдете...здрави, бодри и обичани!
03.01.2022 00:10
само една неловка забележка: срещам я х 25 в сайта
тази фешън думичка
се пише - гУрУ- то..

уви,Бесъ,,сама си ритна столчето, сега е просто..
една жалка, мокра и самотна..МЕДУЗА @
цитирай
13. tonsun - Манталитет, Вал! Манталитет, който ...
05.01.2022 11:26
Манталитет, Вал! Манталитет, който ще ни изяде главите...:(
"Я не сакам язе да съм добре! Я сакам Вуте да е зле!"

Докато не се отървем от този си начин на отношение към хората и света, все ще ни е свирено.
цитирай
14. donchevav - За много години, Валеска!Здраве ...
07.01.2022 19:42
За много години, Валеска!
Здраве и нови, светли пътеки!
В подкрепа на талантливия българин Тео Ушев - против тъмните сили в човешката душа, против мракобесието...
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valeska
Категория: Музика
Прочетен: 879588
Постинги: 530
Коментари: 4780
Гласове: 23209
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930